
Content marketing – nowy Yeti
Czym właściwie jest content marketing i dlaczego wywołuje takie emocje? To, przede wszystkim podejście marketingowe, które stawia klienta na pierwszym miejscu. To staranny wybór informacji spośród szumu medialnego i dostarczanie klientowi dokładnie tych, które są dla niego istotne i cenne. To budowanie zaufania, które sprawi, że następnym razem klient bez wahania wybierze Twoje usługi. Dlaczego content […]
Na czym polega tworzenie dobrego contentu?
Tworzenie treści to proces planowania, pisania i ich edytowania, zwłaszcza do celów marketingu cyfrowego. Obejmuje pisanie artykułów, case studies, postów na blogach, skryptów do podcastów i filmów. Pisanie treści obejmuje również tworzenie treści na platformy takie jak Twitter, czy LinkedIn. Co powinieneś wiedzieć o pisaniu treści? Treść jest równie ważna jak estetyka i wygląd strony […]
Czym jest cyfrowy PR?
Z cyfrowym Public Relations, masz do czynienia, gdy korzystasz z platform internetowych do zarządzania i zwiększania świadomości i reputacji, oraz zrozumienia Twojej firmy. Cyfrowy PR zrealizujesz budując relacje z blogerami, dziennikarzami internetowymi i influencerami, którzy są istotni dla Twojej firmy. Podstawowym celem tej metody jest uzyskanie ekspozycji w mediach na szerokiej gamie platform internetowych, takich […]
Po ludzku o technologii
Praca z domu jest super! Praca z domu jest straszna! Kochamy się! Nienawidzimy się! Sprzeczne uczucia – to chyba jedyna rzecz, która towarzyszy nam wszystkim, którym przyszło pracować z domu. Jak sobie z tym radzić? Jak wyjść z pandemii mocniejszym a nie słabszym? Jak się dogadywać kiedy ma się ochotę wyjść z siebie? O tym […]