
Polska piłka w dobrej kondycji?
Tak zwana “Ekonomia XXI” wieku niezmiennie mnie zadziwia – liczą się przede wszystkim followersi, zaś jakość jest zdecydowanie na dalszej pozycji. Podobnie jest z polskim footballem. Jak wynika z z 14. raportu firmy doradczej Deloitte „Piłkarska liga finansowa” w 2019 r. klubom udało się wypracować 572, 3 mln zł przychodów. Do tego należy doliczyć jeszcze rekordowe […]

Po ludzku o technologii
Praca z domu jest super! Praca z domu jest straszna! Kochamy się! Nienawidzimy się! Sprzeczne uczucia – to chyba jedyna rzecz, która towarzyszy nam wszystkim, którym przyszło pracować z domu. Jak sobie z tym radzić? Jak wyjść z pandemii mocniejszym a nie słabszym? Jak się dogadywać kiedy ma się ochotę wyjść z siebie? O tym […]

Content marketing – nowy Yeti
Czym właściwie jest content marketing i dlaczego wywołuje takie emocje? To, przede wszystkim podejście marketingowe, które stawia klienta na pierwszym miejscu. To staranny wybór informacji spośród szumu medialnego i dostarczanie klientowi dokładnie tych, które są dla niego istotne i cenne. To budowanie zaufania, które sprawi, że następnym razem klient bez wahania wybierze Twoje usługi. Dlaczego content […]

Świat stanął na głowie
We współczesnym świecie de facto nie istnieje sprzedaż egzemplarzowa, media żyją z reklam. Zaś pieniądze wędrują tam gdzie jest łatwiej je wydać. Jedna umowa, duży rabat, kick back (czytaj łapówka) i „wszyscy” są szczęśliwi. Reklamodawca powierzył pieniądze uznanej marce, POŚREDNIK ma zysk. Można zaraportować sukces! Dobremu marketerowi / trackerowi z domu mediowego dość łatwo udowodnić, […]